اسم نويسي براي ديدار

دل خوشي های طلبه

« ان الحسین مصباح الهدی و سفینة النجاة» اگر با آمدن خورشيد بيدار شويم نمازمان قضاست...منتظران به گوش باشيد

اسم نويسي براي ديدار

افسران جوان جنگ نرم وبلاگنويسان

براي ديدار اسم نويسي كنين

براي اسم نويسي بر روي لوگو زير كليك كنيد



نظرات شما عزیزان:

محمد یاسر
ساعت12:41---3 بهمن 1391
بنده طلاب استان همدانم.
هم از سایت ها استفاده میکنم هم خودجوشم.
سوال دیگری داشتید در خدمتم.


محمد یاسر
ساعت11:50---3 بهمن 1391
سلام وب جالبی دارید.

اگر خواستار مشاوره رایگان یا تبادل لینک هستید حتما به وب ما سر بزنید.

نظر یادتان نرود.

در پناه حق.

یاعلی
پاسخ:سپاس از حضورتون چشم سر ميزنم نظر هم ميدم التماس دعا


رضااحسانی
ساعت11:48---1 بهمن 1391
به نام خدا
باخامنه ای کسی نگردد گمراه
اودرشب فتنه می درخشد چون ماه
سلام؛خسته نباشید وبتون عالیه،احسنت.
ممنون که با ما سرزدید.
اللهم عجل لولیک الفرج
لبیک یاخامنه ای


اردیبهشت
ساعت0:01---26 دی 1391
وایی دستتون درد نکنه
ممنونن


پلاک خونی
ساعت18:15---22 دی 1391
سلام این ایام رو بهتون تسلیت میگم.
این هفته وبم متعلق به شهید حسن باقری ست.منتظر حضورتون ونظراتتون هستم بیاید حتما.


محمدحسین
ساعت14:54---22 دی 1391
بله تبریز ی هستم

من شما رو لینک کردم
پاسخ:نميبينم لينكمو آخه


mrz
ساعت2:31---22 دی 1391
سلام بسیجی مف خور خوبی



من اون وبلاگو نمی گفتم این یکی رو می گفتم مث اینکه اونم درست شده و پشیمون شدند
پاسخ:سلام كو پ آدرس اونيكي كچل؟:) آدرسو درست بنويس


محمدحسین
ساعت21:39---21 دی 1391
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּּּּּ ּ ּ ּ ּ \____________________
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ \¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ\
ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ ּ\ موافقی تبادل لینک کنی ؟؟!! ִ \
ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ۞ּ ּ ּּ۞۞ـּ ּ ּ ּ\__________________̲̲/_̲
ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
ּּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ\
ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ـ۞۞ּ ּ \ּ ּ ּ ۞۞
ּ ۞۞ـּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ـ۞۞ּּ ּ \ּ ּ ּ ּ۞۞
ּ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ּ ּ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ֹֹֹֹ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ¯¯¯ ¯¯¯\¯¯¯¯¯¯¯¯
ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִִִ ۞ִ۞ ִִִ ִ ִ ִ ִ ִ
سلام دوست عزیز و افسر جنگ نرم
واقعا وبلاگ زیبا بامطالب خواندی و پر محتوایی دارید
خیلی خیلی خوشحال می شوم با وبلاگ شما تبادل لینک کنم تا زود زود به وبلاگ شما سر بزنم
اگه موافق بودی منو با نام رهبرم سید علی لینک کن و خبر بده با چه نامی لینکت کنم
اینم لوگوی وبلاگ منه اگه قابل دونستی بزار تو وبلاگت تا هر وقت لوگوم رو دیدی به یادت من بیوفتی
ممنون که حرفم را زمین نیانداختی

رهبرم سیدعلی




m
ساعت21:33---20 دی 1391
سلام ممنون كه سر زدين شما با افتخار لينك شديد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 20 دی 1386برچسب:ديدار,اسم,نويسي,رهبر,بيت,رهبري,وبلاگ,نويسان,جنگ,نرم,افسر,,

] [ 15:58 ] [ طلبه ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه